Συλλαλητήριο στα Τέμπη: Στο ιατρείο της Βουλής μεταφέρθηκαν δύο γυναίκες

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Δύο γυναίκες που αισθάνθηκαν αδιαθεσία ενώ ήταν στην πλατεία Συντάγματος, μεταφέρθηκαν στο ιατρείο της Βουλής. Σύμφωνα με πληροφορίες, η μία έχει ήδη αποχωρήσει, ενώ η άλλη παραμένει για προληπτικούς λόγους.

Ο πρόεδρος της Βουλής Νικήτας Κακλαμάνης έδωσε εντολή να παραμείνει ανοιχτό το ιατρείο της Βουλής σε περίπτωση που υπάρχει ανάγκη.

 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.