Συγκέντρωση της ΠΟΕΔΗΝ και εργαζομένων στο Δρομοκαϊτειο έξω από τη Βουλή – ΒΙΝΤΕΟ

Η ΠΟΕΔΗΝ καταγγέλλει ότι το υπουργείο Υγείας μεθοδεύει το κλείσιμο των ψυχιατρικών νοσοκομείων της χώρας και κάνει λόγο για τραγική υποστελέχωση...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συνδικαλιστές της ΠΟΕΔΗΝ μαζί με υπαλλήλους του Δρομοκαιτείου βρέθηκαν στις 09:00 το πρωί της Τρίτης έξω από τη Βουλή για να διαμαρτυρηθούν για τη διάλυση των ψυχιατρικών νοσοκομείων της χώρας. Περίπου 40 άτομα έκλεισαν για μια ώρα την κάθοδο της Βασιλίσσης Σοφίας με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί κυκλοφοριακό πρόβλημα με την τροχαία να προχωράει στην ρύθμιση της κυκλοφορίας.

Η ΠΟΕΔΗΝ καταγγέλλει ότι το υπουργείο Υγείας μεθοδεύει το κλείσιμο των ψυχιατρικών νοσοκομείων της χώρας και κάνει λόγο για τραγική υποστελέχωση.

Δείτε το βίντεο του ΑΝΤ1

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.