Σχολεία χωρίς θέρμανση

«Εάν δεν παρθούν μέτρα, φέτος το χειμώνα τα σχολεία του νομού θα παγώσουν»... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σχολεία χωρίς θέρμανση

«Εάν δεν παρθούν μέτρα, φέτος το χειμώνα τα σχολεία του νομού θα παγώσουν. Είναι αδύνατο να καλύψουμε τις ανάγκες θέρμανσης των σχολείων, με τη τιμή του πετρελαίου θέρμανσης στα ύψη και τη χρηματοδότηση των σχολείων μειωμένη».

Από την πρώτη γραμμή του… ψυχρού μετώπου, ο δήμαρχος Νεστορίου, Χρήστος Γκοσλιόπουλος, είναι κατηγορηματικός.

«Εάν η κατάσταση παραμείνει έτσι, σε δύο μήνες τα σχολεία του νομού θα είναι καταψύκτες, αφού τα χρήματα για το πανάκριβο πετρέλαιο θα τελειώσουν».

 

Πηγή: Καθημερινή

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.