Στο νοσοκομείο παιδί 2 ετών που κατάπιε κέρμα στην Κρήτη

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο νοσοκομείο νοσηλεύεται ένα αγοράκι δύο ετών που κατάπιε ένα κέρμα, ενώ έκανε διακοπές με τους γονείς του στην Κρήτη.

Το ζευγάρι Πολωνών με το παιδάκι τους βρίσκονται για διακοπές στο Ρέθυμνο. Το πρωί, οι γονείς κατάλαβαν ότι το παιδί τους δεν μπορούσε να αναπνεύσει.

Αμέσως το μετέφεραν στο νοσοκομείο Ρεθύμνου, όπου οι γιατροί τους συνέστησαν το παιδί να μεταφερθεί στην χειρουργική κλινική του νοσοκομείου Ηρακλείου.

Εκεί, εξειδικευμένοι γιατροί έκαναν την επέμβαση και αφαίρεσαν το κέρμα από τον οισοφάγο του παιδιού.

Ο 2χρονος τώρα είναι καλά στην υγεία του και αναμένεται να πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.