Στο κελί μετά την απόδραση

Πίσω στο κελί τους οδηγήθηκαν αργά χθες το βράδυ οι δυο αλλοδαποί Αλγερινής καταγωγής που είχαν αποδράσει από το Α.Τ. Κολωνού... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Πίσω στο κελί τους οδηγήθηκαν αργά χθες το βράδυ οι δυο αλλοδαποί Αλγερινής καταγωγής που είχαν αποδράσει από το Α.Τ. Κολωνού.

Οι δυο δραπέτες συνελήφθησαν σχεδόν 18 ημέρες μετά την απόδρασή έξι συνολικά κρατουμένων (28/9) από το Τμήμα ενώ τις προηγούμενες ημέρες οι διωκτικές αρχές κατάφεραν τη σύλληψη και των υπολοίπων τεσσάρων.  

Οι κρατούμενοι είχαν κόψει με λάμα τα κάγκελα του παραθύρου του αστυνομικού τμήματος όπου φυλάσσονταν.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.