Σουφλί: Μαθητής που συμμετείχε σε κατάληψη έπεσε από τη στέγη

Μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Διδυμοτείχου...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένας μαθητής που συμμετείχε στην κατάληψη του Γενικού Λυκείου στο Σουφλί έπεσε από τη στέγη. Όπως αναφέρει το evrosnews, ο μαθητής και είχε ανέβει στη στέγη και κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες έπεσε στο προαύλιο, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά.

Επικράτησε αναστάτωση και καθηγητές που βρισκόταν σε άλλο χώρο κοντά στο ΓΕΛ πήγαν στο σημείο και μετέφεραν τον τραυματισμένο μαθητή με αυτοκίνητο αρχικά στο Κέντρο Υγείας Σουφλίου, ενώ ενημερώθηκαν και οι γονείς του. Από εκεί μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Διδυμοτείχου. Όπως λένε αυτόπτες μάρτυρες, ο μαθητής είχε τις αισθήσεις του, φαινόταν όμως να έχει τραυματιστεί στα πόδια και οι πρώτες πληροφορίες από το Νοσοκομείο αναφέρουν ότι ενδέχεται να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στα κάτω άκρα. Σύμφωνα με την Διευθύντρια του ΓΕΛ Σουφλίου που επικοινώνησε με το Evros-news.gr, ο μαθητής πήδηξε από τον 1ο όροφο και αρχικά έπεσε στη στέγη κατασκευής που βρίσκεται στο προαύλιο και μετά στην αυλή.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.