Με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν σήμερα οι μονάδες του δικτύου ψυχικής υγείας «Αργώ».Όπως καταγγέλλουν τα μέλη του δικτύου είναι απλήρωτοι 6 μήνες, ενώ οι μονάδες -όπου φιλοξενούνται οι τρόφιμοι- κινδυνεύουν με διακοπή όλων των παροχών από τις ΔΕΚΟ.
S.O.S από την Ψυχική Υγεία
Με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν σήμερα οι μονάδες του δικτύου ψυχικής υγείας «Αργώ»... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ