Σκοτεινές προσλήψεις στην ΕΥΠ καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Παράνομες προσλήψεις στην ΕΥΠ τα τελευταία χρόνια καταγγέλλει η Ομοσπονδία Εργαζομένων της Υπηρεσίας.Η ΟΜΕ ΕΥΠ σ΄ανακοίνωσή της κάνει λόγο για «σκοτεινές διαδικασίες» στην στελέχωση των μυστικών υπηρεσιών και επιρρίπτει ευθύνες στον πρώην διοικητή της Υπηρεσίας κ. Ιωάννη Κοραντή, νυν βουλευτή του ΛΑ.ΟΣ.Παράλληλα, επικροτεί την αλλαγή στην διαδικασία στελέχωσης της Υπηρεσίας στην οποία προχώρησε η κυβέρνηση.Τέλος η ομοσπονδία δηλώνει υπερήφανη «διότι», όπως αναφέρει, «όλες οι υποθέσεις στις οποίες διαπιστώθηκαν παραβάσεις (πόρισμα Ρακιτζή) οδηγήθηκαν στη δικαιοσύνη προς διαλεύκανσή τους».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.