Ληστές μπήκαν στο νοσοκομείο Κατερίνης, οι οποίοι δεν δίστασαν να βγάλουν τα όπλα και να πυροβολήσουν. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Mega, οι τέσσερις ληστές δεν κατάφεραν να πάρουν το ΑΤΜ και “αναγκάστηκαν” να σηκώσουν το κυλικείο του νοσοκομείου.
Πυροβολισμοί σε νοσοκομείο
Ληστές μπήκαν στο νοσοκομείο Κατερίνης, οι οποίοι δεν δίστασαν να βγάλουν τα όπλα και να πυροβολήσουν... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ