«Ψηφίζουν» Ελλάδα οι Γερμανοί

«Ψηφίζουν» Ελλάδα οι Γερμανοί

Ρεπορτάζ: Οικονομάκη Εύα

 

Θετικά είναι τα συμπεράσματα για την αντίληψη που έχουν οι Γερμανοί ταξιδιώτες για τη χώρα μας ως τουριστικού προορισμού σύμφωνα με τη μελέτη «Η Ελλάδα στον τουριστικό ανταγωνισμό – Ποιοί είναι οι παράγοντες της επιτυχίας;» που παρουσίασε η πρεσβεία της Ομοσπονδίας Δημοκρατίας της Γερμανίας. Με βάση τα αποτελέσματα της μελέτης που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού της Ανώτατης Σχολής Εφαρμοσμένων Επιστημών Westkuste Γερμανίας, οι δέκα πρώτες λέξεις που έρχονται στο μυαλό των Γερμανών για την Ελλάδα έχουν θετική χροιά, γεγονός που δείχνει ότι έχει αποδυναμωθεί η εικόνα της ελληνικής κρίσης στη μέση αντίληψή τους.

Παράλληλα, ο καθηγητής Bernd Eisenstein, πρόεδρος του Ινστιτούτου Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού της Γερμανίας επεσήμανε πως η επιχειρηματικότητα με επαγγελματισμό, ο σωστός προσανατολισμός στη ζήτηση του προϊόντος, ο σχηματισμός σωστού προφίλ πέρα από τα τετριμμένα, το ολοκληρωμένο σχέδιο διαδικασιών και η ικανότητα συνεργασίας αποτελούν τους πέντε στρατηγικούς παράγοντες που μπορούν να αποφέρουν τα προσδοκώμενα στον ελληνικό τουρισμό.

Από τη μεριά του ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Γιώργος Τσακίρης επεσήμανε πως «είναι εξαιρετικά σημαντικό και χρήσιμο για τις μελλοντικές προσεγγίσεις μας, να γνωρίζουμε τις απόψεις των επισκεπτών μας που προέρχονται από μια μεγάλη και καθοριστικής σημασίας αγορά όπως η γερμανική, για το τι τους έρχεται αυθόρμητα στο νου όταν ακούν τη λέξη ΕΛΛΑΔΑ, όταν ακόμη προγραμματίζουν και σχεδιάζουν τους πιθανούς προορισμούς των επικείμενων διακοπών τους, καθόσον η μελέτη υλοποιήθηκε τον περασμένο Οκτώβριο» για να ολοκληρώσει «η γερμανική αγορά είναι η δεύτερη πολυπληθέστερη πελατειακή μας ομάδα, ιστορικά από τις παραδοσιακότερες και με τουρίστες που δαπανούν ποσά ανά επισκέπτη πολύ πάνω από τον μέσο όρο των επισκεπτών της χώρας μας».

 

Πηγή: real.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ