Πρώτα ο Χριστός και μετά ο… Ολυμπιακός για τον Μητροπολίτη Χίου Μάρκο – BINTEO

Ο Μητροπολίτης Χίου, Ψαρών και Οινουσσών Μάρκος Βασιλάκης έκλεψε την παράσταση στην...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Μητροπολίτης Χίου, Ψαρών και Οινουσσών Μάρκος Βασιλάκης έκλεψε την παράσταση στην εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΕΠΣ Χίου όταν έκοψε κομμάτι για τον Ολυμπιακό!

Συγκεκριμένα έκοψε τα δύο πρώτα κομμάτια στην εκδήλωση της κοπής της πίτας της ΕΠΣ Χίου. Το πρώτο ήταν για τον Χριστό και το δεύτερο για τον Ολυμπιακό του, όπως τόνισε χαρακτηριστικά, με αρκετό κόσμο στην αίθουσα να ξεσπά σε χειροκροτήματα, αλλά και κάποια… ουου.

Παρών στην εκδήλωση ήταν και ο πρόεδρος της ΕΠΟ κ. Γραμμένος.

– Η φωτό και το βίντεο είναι από το Sportcyclades.gr.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.