Τα τρόφιμα βρίσκονται στις προτεραιότητες των Ελλήνων καταναλωτών, ενώ αντίθετα καλλυντικά, είδη σπιτιού, αξεσουάρ και ταξίδια είναι τα πρώτα που εγκαταλείπονται εξαιτίας της κρίσης.Τα φρέσκα φρούτα, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, το κρέας και τα θαλασσινά αποδείχθηκαν οι πιο “ανθεκτικές” κατηγορίες στην αγορά, ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο καφές και το τσάι αποτελούν αγαπημένη συνήθεια των Ελλήνων και βρίσκονται στην τέταρτη θέση των προϊόντων που δεν εγκαταλείπουν τόσο εύκολα.Επιπλέον, οι Ελληνες στρέφονται όλο και περισσότερο σε αγορές ελληνικών προϊόντων, ενώ δεν φαίνονται ιδιαίτερα αισιόδοξοι για το μέλλον. ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΓΡΑΦΗΜΑ ΤΙΣ “ΝΕΕΣ” ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Πώς ψωνίζουν τώρα οι Έλληνες;
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
1 ώρα πριν
Ύπνος: Πώς η σωστή διαρρύθμιση των επίπλων στο υπνοδωμάτιο μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμάστε καλά
2 ώρες πριν
Αριθμολογία: Ποιος είναι ο ιδανικός σύντροφος για εσάς, ανάλογα με την ημερομηνία γέννησής σας
ENIKOS NETWORK
6 σοβαροί λόγοι που πρέπει να βάλετε παπλωματοθήκη απόψε πριν κοιμηθείτε