Πορεία στο κέντρο

Στις 11 το πρωί έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στην πλατεία Κλαύθμωνος... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στις 11 το πρωί έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στην πλατεία Κλαύθμωνος εργαζόμενοι των δήμων Αττικής. Τα μέλη του ΠΟΕ-ΟΤΑ θα συγκεντρωθούν και στη συνέχεια θα πραγματοποιήσουν πορεία προς τα υπουργεία  Εσωτερικών και Οικονομικών με συμμετοχή και απορριμματοφόρων.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.