ΦΩΤΟ-Το δελτίο της ΕΡΤ στο “πλατό” της Λεωφόρου Μεσογείων

Για δεύτερη βραδιά απόψε στις 9 μμ οι πρώην εργαζόμενοι στην ΕΡΤ εκφώνησαν κεντρικό δελτίο ειδήσεων, το οποίο κι αυτή τη φορά μεταδόθηκε από το πεζοδρόμιο της Λ. Μεσογείων... ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΦΩΤΟ-Το δελτίο της ΕΡΤ στο “πλατό” της Λεωφόρου Μεσογείων

Για δεύτερη βραδιά απόψε στις  9 μμ οι πρώην εργαζόμενοι στην ΕΡΤ εκφώνησαν κεντρικό δελτίο ειδήσεων, το οποίο κι αυτή τη φορά μεταδόθηκε από το πεζοδρόμιο της Λ. Μεσογείων, μπροστά από την κεντρική πύλη του Ραδιομεγάρου.

Εκτός από τον κόσμο που είχε μαζευτεί για συμπαράσταση,  το δελτίο παρακολούθησαν και τα ΜΑΤ που «φρουρούν»  το κτήριο.

Δείτε τη φωτογραφία του Γιάννη Αυγερόπουλου 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.