ΦΩΤΟ-Είχε στο βαν 23 μετανάστες

Συνελήφθη στην Εθνική Οδό Διδυμοτείχου – Αλεξανδρούπολης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΦΩΤΟ-Είχε στο βαν 23 μετανάστες

Συνελήφθη χθες Δευτέρα το μεσημέρι, στην Εθνική Οδό Διδυμοτείχου – Αλεξανδρούπολης (ύψος Μάνδρας), από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου Έβρου, 48χρονος αλλοδαπός, υπήκοος Βουλγαρίας, ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας 23 μη νόμιμους μετανάστες, υπηκόους Συρίας.

Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον 48χρονο, διότι σε έλεγχο που πραγματοποίησαν στο Ι.Χ.Φ. αυτοκίνητο, με βουλγάρικες πινακίδες που οδηγούσε διαπίστωσαν ότι προωθούσε με αυτό παράνομα στην ενδοχώρα, είκοσι τρεις 23 μη νόμιμους μετανάστες.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.