Πάτρα: Πρόστιμο σε ηλικιωμένο οδηγό που «έκοβε» βόλτες χωρίς δίπλωμα

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ηλικιωμένος οδηγός εντοπίστηκε να οδηγεί χωρίς δίπλωμα, το απόγευμα της Παρασκευής (18/7) στην Πάτρα.

Δεκάδες κάτοικοι κατήγγειλαν, σύμφωνα με το tempo24, ότι ο 85χρονος «έκοβε» βόλτες με το ΙΧ του στην πλατεία Γεωργίου, εκφράζοντας τους φόβους τους ότι μπορεί να προκληθεί κάποιο ατύχημα.

Άμεσα κλήθηκε η Αστυνομία, άνδρες της οποίας εντόπισαν τον ηλικιωμένο οδηγό και τον ακινητοποίησαν, ύστερα από καταδίωξη.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι κατά τον αστυνομικό έλεγχο διαπιστώθηκε ότι δεν είχε δίπλωμα, ενώ από τις Αρχές επιβλήθηκαν τα προβλεπόμενα διοικητικά πρόστιμα για τις παραβάσεις στις οποίες υπέπεσε.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.