Πάτρα: Κινητοποίηση για 15χρονη που «το έσκασε» από το Καραμανδάνειο

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συναγερμός σήμανε στην Πάτρα το μεσημέρι της Τετάρτης (29/11), καθώς μία 15χρονη «το έσκασε» από το Καραμανδάνειο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα tempo24.news, το  κορίτσι μεταφέρθηκε περίπου στη 1 το μεσημέρι από την Ζάκυνθο στο  παιδοψυχιατρικό τμήμα του Νοσοκομείου Παίδων. Η ανήλικη εγκατέλειψε τον χώρο και, άγνωστο πώς, έφτασε στην Αγίας Σοφίας.

Μία γυναίκα που την είδε στην περιοχή κατάλαβε πως κάτι δεν πήγαινε καλά και ειδοποίησε την Αστυνομία. Άνδρες της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. κινητοποιήθηκαν άμεσα και εντόπισαν την ανήλικη, την οποία μετέφεραν με περιπολικό πίσω στο νοσοκομείο.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.