Πάτρα: Γυναίκα εισήχθη στο νοσοκομείο με γρίπη – Μπήκε στη ΜΕΘ, αλλά δεν τα κατάφερε

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σοκ στην Πάτρα με μία ηλικιωμένη γυναίκα που έφυγε από τη ζωή από γρίπη.

Η γυναίκα που σύμφωνα με όσα αναφέρει η ιστοσελίδα tempo24.news, ήταν καλά στην υγεία της, νόσησε από γρίπη, έχοντας και συμπτώματα κορονοϊού, χωρίς ωστόσο αρχικά να πάει στο νοσοκομείο.

Τελικά και αφού η κατάσταση επιδεινώνονταν πήγε στο νοσοκομείο του «Αγίου Ανδρέα» όπου διαπιστώθηκε ότι η γρίπη είχε μετατραπεί σε βρογχίτιδα και πνευμονία, ενώ αποφασίστηκε η εισαγωγή της στη ΜΕΘ.

Παρά τις προσπάθειες των γιατρών η ηλικιωμένη άφησε την τελευταία της πνοή, βυθίζοντας στο πένθος τους οικείους της.

Το θλιβερό περιστατικό έγινε λίγο πριν την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.