Πάτρα: Φωτιά στο υπόγειο του Νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Καπνοί ξεπήδησαν πριν από λίγη ώρα από το υπόγειο του νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, πρόκειται για φωτιά που έχει ξεσπάσει στο υπόγειο του νοσοκομείου και επί τόπου έχουν σπεύσει 6 οχήματα με 25 άνδρες της πυροσβεστικής υπηρεσίας.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί κάποιος τραυματισμός.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.