Πάτρα: 32χρονος ήπιε χλωρίνη, κατανάλωσε χάπια και επιχείρησε να πέσει από το μπαλκόνι

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άνδρας αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει νωρίτερα το μεσημέρι της Τετάρτης (22/1) στην οδό Θερμοπυλών, στην Πάτρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Tempo24.News, ο 32χρονος αρχικά ήπιε χλωρίνη, στη συνέχεια κατανάλωσε χάπια και μετά βγήκε στο μπαλκόνι, επιχειρώντας να πέσει στο κενό.

Στο σημείο έφτασαν άμεσα αστυνομικοί της ΔΙ.ΑΣ., που τον απέτρεψαν.

Με ασθενοφόρο μεταφέρθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.