Πάρκινγκ “Η ωραία Καρδίτσα”

Σύμφωνα με καταγγελία αναγνώστη του enikos.gr, οι δρόμοι της Καρδίτσας έχουν γίνει ένα απέραντο πάρκινγκ, αφού οι κάτοικοι σταθμεύουν τα αυτοκίνητά τους κυριολεκτικά...όπου βρουν! ΔΕΙΤΕ ΤΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σύμφωνα με καταγγελία αναγνώστη του enikos.gr, οι δρόμοι της Καρδίτσας έχουν γίνει ένα απέραντο πάρκινγκ, αφού οι κάτοικοι σταθμεύουν τα αυτοκίνητά τους κυριολεκτικά…όπου βρουν!”Η Καρδίτσα και γενικός ο κόσμος εδώ έχει τη νοοτροπία ότι ζούμε 50 χρόνια πίσω και στην ίδια θέση που έδενε το μουλάρι τώρα παρκάρει το αυτοκίνητο του, αγνοώντας πλήρως σήμανση, πεζοδρόμια και ράμπες”, τονίζει.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.