Παρέλαση τα… σκουπίδια

Σε κλοιό σκουπιδιών κινδυνεύει να βρεθεί για μία ακόμη φορά η Θεσσαλονίκη...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε κλοιό σκουπιδιών κινδυνεύει να βρεθεί για μία ακόμη φορά η Θεσσαλονίκη, καθώς τα απορριμματοφόρα του κεντρικού δήμου είναι από το πρωί ακινητοποιημένα στο Σταθμό Μεταφόρτωσης διότι έληξαν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια.

Όπως δήλωσε στο ΑΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Ανακύκλωσης και Καθαριότητας, Θανάσης Παππάς, από σήμερα δεν πραγματοποιείται αποκομιδή των απορριμμάτων, τα οχήματα παραμένουν στο ΣΜΑ και εάν το θέμα δεν λυθεί σύντομα τότε υπάρχει κίνδυνος τα σκουπίδια να αρχίσουν να σχηματίζουν λόφους στις γειτονιές.

Τα οχήματα είναι ασφαλισμένα στην Αγροτική Ασφαλιστική, η σύμβαση των οποίων έληξε, και το θέμα χειρίζεται η αντιδημαρχία Διαχείρισης Πόρων και Οικονομικής Ανάπτυξης.Πηγή: ΑΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.