Πάρε τις πινακίδες πίσω!

Πασχαλινός "μποναμάς" απο τον Δήμο Πειραιά

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Λόγω των εορτών του Πάσχα, ο δήμος Πειραιά επιστρέφει από αύριο Μεγάλη Τετάρτη όσες πινακίδες κυκλοφορίας οχημάτων έχουν αφαιρεθεί από τη δημοτική αστυνομία.

Η επιστροφή των πινακίδων θα γίνεται από τις 08:30 το πρωί μέχρι τις 14:00 το μεσημέρι, αφού προηγουμένως καταβληθεί το αντίτιμο του σχετικού προστίμου.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.