Καμία υπηρεσία του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου δεν θα λειτουργήσει αύριο σε ένδειξη διαμαρτυρίας, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωσή των εργαζομένων, «για την επιτηδευμένη καθυστέρηση της εισήγησης της ΚΕΔΕ προς τα συναρμόδια Υπουργεία αλλά και για την αδικαιολόγητη αδράνεια της Πολιτείας να αναμορφώσει τις τακτικές επιχορηγήσεις προς τους ΟΤΑ σύμφωνα με την Εθνική Απογραφή του 2011».
«Παραλύει» το Κορδελιό
Καμία υπηρεσία του Δήμου Κορδελιού... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ