Πανελλαδικές εξετάσεις με ύλη Μαρτίου – Το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας

Άγνωστο παραμένει ακόμα εάν και πότε θα επαναλειτουργήσουν τα σχολεία που είναι κλειστά λόγω κορονοϊού, ενώ το υπουργείου Παιδείας φαίνεται ότι προχωρά σε προσαρμογή της ύλης των φετινών Πανελλαδικών εξετάσεων. Σύμφωνα με την Καθημερινή, οι φετινοί υποψήφιοι των Πανελλαδικών θα εξεταστούν στην ύλη που διδάχθηκε στις σχολικές αίθουσες μέχρι τις 11 Μαρτίου, οπότε και άρχισε η εφαρμογή των μέτρων αναστολής λειτουργίας των σχολείων. Σε αυτή την απόφαση έχει καταλήξει, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται εντός των επόμενων ημερών. Όπως αναφέρει η Καθημερινή, στο υπουργείο, μέσα από την τακτική ενημέρωση των σχολείων, έχουν την εικόνα ότι αυτά στην πλειονότητά τους έχουν καλύψει τον ίδιο όγκο ύλης. Από την άλλη, εξετάζονται τυχόν αυξομειώσεις ανά μάθημα, με βάση και την πρόοδο του συνόλου των σχολείων. Υστέρηση σε σχέση με τη γενική εικόνα ενδέχεται να υπήρξε σε σχολεία στα οποία μαθήματα της Γ’Λυκείου έχουν ανατεθεί και διδάσκονται από αναπληρωτές, των οποίων η πρόσληψη και η τοποθέτηση στο σχολείο καθυστέρησαν και δεν έγιναν με την έναρξη του σχολικού έτους. Όταν ανοίξουν τα σχολεία θα γίνουν επαναλήψεις της εξεταστέας ύλης, ακόμη κι αν αυτή έχει καλυφθεί εξ αποστάσεως.

Πάντως, το υπουργείο Παιδείας παραπέμπει στις αποφάσεις των αρμόδιων επιστημόνων για το εάν και πότε θα λειτουργήσουν ξανά τα σχολεία. Παράλληλα, σύμφωνα με την Καθημερινή, από το ιατρικό επιτελείο και τα μέτρα που θα ορίσει θα εξαρτηθεί ο ακριβής χρόνος – μέσα Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου- καθώς και ο τρόπος υλοποίησης των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Δηλαδή, πόσοι υποψήφιοι θα βρίσκονται σε κάθε αίθουσα, ποια θα είναι η διάταξη των θέσεων με βάση τις αποφάσεις ασφαλείας, πόσοι διδάσκοντες θα επιτηρούν, αν τυχόν προκριθεί να μην εξετάζονται όλοι οι μαθητές την ίδια μέρα αλλά σε διαφορετικές. Επίσης, θα πρέπει να αποφασιστεί πώς θα γίνεται η μετακίνηση των μαθητών.

Επίσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής μελετά τα σενάρια για την αναπλήρωση της ύλης και την ολοκλήρωση του σχολικού έτους και στις υπόλοιπες τάξεις του Λυκείου, στο Γυμνάσιο και το Δημοτικό. Και αν ισχύσει τελικά η πρόταση του Ηλία Μόσιαλου για λήξη του σχολικού έτους για τις τάξεις πλην της Γ’Λυκείου, θα πρέπει να καθοριστεί ο τρόπος αναπλήρωσης των χαμένων μαθημάτων.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ