Ορεστιάδα-Αυτοκτόνησε 53χρονος άνεργος

Σε μία εγκαταλελειμμένη αποθήκη, στην περιοχή των παλιών σφαγείων Ορεστιάδας εντοπίστηκε από τον ιδιοκτήτη της αποθήκης κρεμασμένος ένας 53χρονος... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ορεστιάδα-Αυτοκτόνησε 53χρονος άνεργος

 

Σε μία εγκαταλελειμμένη αποθήκη, στην περιοχή των παλιών σφαγείων Ορεστιάδας εντοπίστηκε από τον ιδιοκτήτη της αποθήκης κρεμασμένος ένας 53χρονος. Όπως αναφέρει το thrakinea.gr ο αυτόχειρας σύμφωνα με πληροφορίες αντιμετώπιζε προβλήματα, ήταν άνεργος και γνωστή φυσιογνωμία στην πόλη.