Ομαλοποιήθηκε η κατάσταση στην Εθνική Οδό μετά το μπλακ άουτ στον Πλαταμώνα – ΤΩΡΑ

Ομαλοποιήθηκε η κατάσταση με την διακοπή ρευματοδότησης που υπήρξε στο Εθνικό Οδικό δίκτυο στο τμήμα από το ύψος του Δίου έως και το Πλαταμώνα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ομαλοποιήθηκε η κατάσταση με την διακοπή ρευματοδότησης που υπήρξε στο Εθνικό Οδικό δίκτυο στο τμήμα από το ύψος του Δίου έως και το Πλαταμώνα.

Το ρεύμα επανήλθε και τόσο το τμήμα της Ε.Ο όσο και η σήραγγα Τ3 στο ύψος του Πλαταμώνα επανήλθαν ξανά σε κανονική λειτουργία.

Η Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων Πιερίας μαζί με την Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου έλαβαν όλα τα μέτρα για την ασφάλεια όσων κινούνταν στο εθνικό δίκτυο κατά την διάρκεια του προβλήματος.Πηγή: Lairissanet.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.