Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Ουρανούπολη η οποία είχε διακοπεί εξαιτίας της μεγάλης πυρκαγιάς που μαίνεται από χθες το μεσημέρι στο Άγιο Όρος. Νωρίτερα, η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση της Κεντρικής Μακεδονίας είχε απευθύνει έκκληση στους οδηγούς να μην κινούνται προς την Ουρανούπολη και να μην ακινητοποιούν τα οχήματά τους παραπλεύρως της οδού, προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη κίνηση των οχημάτων της Πυροσβεστικής.
Ομαλά η κυκλοφορία στην Ουρανούπολη
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Ουρανούπολη η οποία είχε διακοπεί εξαιτίας της μεγάλης πυρκαγιάς που μαίνεται από χθες το μεσημέρι στο Άγιο Όρος... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ