Οι συνεχιζόμενες περικοπές βγάζει τους συνταξιούχους στους δρόμους.Η Ομοσπονδία Συνταξιούχων ΙΚΑ καλεί σε μαζική παράσταση διαμαρτυρίας τα σωματεία και τους συνταξιούχους για τις περικοπές των φαρμάκων που βάζουν σε άμεση κίνδυνο τη ζωή εργαζομένων και συνταξιούχων την προσεχή Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου στις 10 το πρωί στο υπουργείο Υγείας. «Απαιτούμε να δοθούν τα φάρμακα σε όλους τους δικαιούχους, χωρίς εμπόδια και προϋποθέσεις και όχι να παίζονται παιχνίδια σε βάρος μας με κίνδυνο τη ζωή μας», αναφέρουν σε σχετική ανακοίνωσή τους.
Οι συνταξιούχοι στους δρόμους
Οι συνεχιζόμενες περικοπές βγάζει τους συνταξιούχους στους δρόμους... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ