Οι Έλληνες… ξαναήπιαν μπύρα

Ήπια ανάκαμψη κατά 2,8% σημείωσε το 2013 η εγχώρια κατανάλωση μπύρας και διαμορφώθηκε στα 3,96 εκατ. εκατόλιτρα, μετά από μια πενταετία διαρκούς πτώσης.

Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, η συγκεκριμένη μεταβολή αποδίδεται στην αύξηση της εντός οικίας κατανάλωσης, όπως προκύπτει από μελέτη της Infobank Hellastat AE που εξετάζει τον εγχώριο κλάδο της ζυθοποιίας.

Σύμφωνα με την IBHS, η υποχώρηση που εμφάνισε τα προηγούμενα χρόνια η αγορά ήταν αρκετά μικρότερη έναντι των ανταγωνιστικών βαριών αλκοολούχων ποτών, καθώς οι Έλληνες καταναλωτές είτε μειώνουν την κατανάλωσή τους, είτε τα αντικαθιστούν με πιο φθηνά ποτά, όπως η μπύρα και το κρασί, αφού οι τιμές τους έχουν αυξηθεί σημαντικά λόγω της υψηλής φορολόγησης.

Η άνοδος του 2013 τροφοδοτήθηκε και από την ανάπτυξη αρκετών κωδικών με εκτεταμένο εύρος τιμών, ιδίως στον τομέα των “value for money” προϊόντων, σύμφωνα με την IBHS. Επίσης, η τουριστική κίνηση ενισχύθηκε σημαντικά, με τις αφίξεις αλλοδαπών τουριστών να αυξάνονται κατά 15,5%, στους 17,9 εκ. επισκέπτες.

Πάντως, το 2014 σημειώθηκε –σύμφωνα με εκτιμήσεις- νέα υποχώρηση 3% σε όγκο, παρά τη σημαντική άνοδο της εισερχόμενης τουριστικής κίνησης, καθώς η πλειοψηφία των τουριστών επιλέγει πλέον all inclusive υπηρεσίες, ενώ οι καιρικές συνθήκες κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού δεν ευνόησαν την κατανάλωση.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ