Οι ειδικοί απαντούν: Πόσο αποτελεσματικά είναι τα διαφημιστικά δώρα σήμερα;

Ναι, ζούμε σε έναν ψηφιακό κόσμο. Πολλές επιχειρήσεις σήμερα, ανεξαρτήτως κλάδου, στρέφονται στο digital marketing για να προσελκύσουν πελάτες, παραμελώντας τα διαφημιστικά δώρα ως τρόπο προώθησης.

Αν κι εσείς ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, τότε αφήνετε μια σπουδαία ευκαιρία ανεκμετάλλευτη!

Η εταιρεία ΜΠΑΞΕΒΑΝΙΔΗΣ Α.Ε, που δραστηριοποιείται στην κατασκευή και εμπορία διαφημιστικού και επιχειρηματικού δώρου από το 1973, έρχεται να ξεκαθαρίσει τα πράγματα.

Ας δούμε τι λένε οι έρευνες και οι ειδικοί σχετικά με την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών και επαγγελματικών δώρων σήμερα.

Πώς μπορούμε να μετρήσουμε τον αντίκτυπο που έχουν τα διαφημιστικά δώρα στην αγορά;

Για να μιλήσουμε για την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών δώρων, θα ήταν χρήσιμο να κάνουμε μια αντιπαραβολή με το ψηφιακό μάρκετινγκ και να συγκρίνουμε τις 2 μεθόδους χρησιμοποιώντας τους ίδιους όρους.

Έτσι, θα κάνουμε πιο κατανοητό τον αντίκτυπο τέτοιων προϊόντων, βασιζόμενοι σε σύγχρονες έννοιες, όπως τα impressions (δηλαδή το σε πόσους ανθρώπους εμφανίζεται μια διαφήμιση), το CPM (Cost Per Mille, δηλαδή το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις της διαφήμισης) και το ROI (Return on investment, δηλαδή την επιστροφή της επένδυσης).

Συγκρίνοντας τα δεδομένα, θα δούμε πως τα διαφημιστικά δώρα σίγουρα αξίζουν από οικονομικής άποψης. Τι γίνεται, όμως, όσον αφορά την αποτελεσματικότητά τους;

Τα εκτιμούν οι παραλήπτες; Τα χρησιμοποιούν; Τα συνδέουν με κάτι θετικό;

Ας δούμε τι μαρτυρούν οι έρευνες.

Πόσο αποτελεσματικά είναι τα διαφημιστικά προϊόντα σήμερα;

Τα προϊόντα προώθησης είναι εξίσου αποτελεσματικά σήμερα, αν όχι περισσότερο, από ό,τι πριν από 10 χρόνια, ακριβώς γιατί στο μυαλό του παραλήπτη καταγράφονται ως «δώρα» και όχι ως «διαφήμιση».

Σύμφωνα με μελέτη του Advertising Specialty Institute, το 85% των καταναλωτών θυμόταν τις εταιρείες που έκαναν δώρα διαφημιστικά μπρελόκ ή τσάντες.

Μια διαφορετική μελέτη από την Identity Works έδειξε ότι το 71% των συμμετεχόντων θυμόταν το όνομα της εταιρείας που τους έδωσε το προϊόν, με το 76% να έχει ευνοϊκή στάση απέναντι σε αυτήν την εταιρεία.

Τέλος, σύμφωνα με μία τρίτη μελέτη από την British Promotional Merchandise Association, πάνω από το 75% των καταναλωτών που λαμβάνει ένα διαφημιστικό δώρο δηλώνει ότι θα επιλέξει τη συγκεκριμένη εταιρεία για τις μελλοντικές αγορές του.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το 80% δηλώνει πως είναι πιθανό να προτείνει κιόλας την εταιρεία αυτή σε άλλους!

Γιατί είναι δημοφιλή τα διαφημιστικά δώρα;

Ένας λόγος που κάνει τα διαφημιστικά και επαγγελματικά δώρα τόσο δημοφιλή έγκειται στο ότι είναι… απτά!

Οι καταναλωτές έχουν μάθει να αγνοούν τις περισσότερες μορφές διαφήμισης που «πετάγονται» παντού μπροστά τους.

Ωστόσο το ποσοστό ανάκλησης, δηλαδή το πόσο φέρνουμε στη μνήμη μας ένα διαφημιστικό προϊόν, όπως τα ποιοτικά διαφημιστικά polo μπλουζάκια, ανέρχεται σε ποσοστό ρεκόρ, που φτάνει και το 85%.

Τα διαφημιστικά Tshirts, για παράδειγμα, θα είναι πάντα ένα εντυπωσιακό δώρο, δημοφιλές και χρήσιμο ταυτόχρονα.

Υπάρχει κάτι μοναδικό στη λήψη ενός αντικειμένου που μπορούμε να αγγίξουμε, να αισθανθούμε και να χρησιμοποιήσουμε, το οποίο υπερβαίνει κατά πολύ τον αντίκτυπο μιας τηλεοπτικής διαφήμισης ή μιας διαφήμισης στο Facebook.

Επιπλέον, επενδύοντας σε Tshirt, τσάντες ή κούπες διαφημιστικές, δηλαδή σε χρηστικά αντικείμενα, δείχνετε ένα πολύ πιο φιλικό πρόσωπο. Πρόκειται για μια μικρή πράξη που λέει «Νοιάζομαι» και «Σε ευχαριστώ που είσαι πελάτης».

Ποια προϊόντα προτιμούν οι παραλήπτες;

Στα πλαίσια των ερευνών που αναφέρθηκαν, τέθηκαν ερωτήσεις στους καταναλωτές σχετικά με τις προτιμήσεις τους.

Τι είναι, λοιπόν, αυτό που εκτιμούν και τους αρέσει να λαμβάνουν;

  • Η αθλητική ένδυση, όπως τα Stedman Tshirt, είναι στην κορυφή της λίστας τόσο για άντρες όσο και για γυναίκες. Βρίσκονται στη δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα, των κορυφαίων δώρων!
  • Τα οικολογικά δώρα, όπως οι διαφημιστικές τσάντες, ανήκουν στα δώρα εκείνα που εκτιμώνται από τους παραλήπτες, οι οποίοι μάλιστα συνδέουν την επωνυμία σας με κάτι θετικό. Η βιωσιμότητα ανήκει στα πιο σημαντικά κριτήρια με τα οποία το κοινό κρίνει μια επιχείρηση σήμερα.
  • Τα επαγγελματικά δώρα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο γραφείο χαίρουν επίσης μεγάλης εκτίμησης: τα διαφημιστικά στυλό, οι κούπες και τα σημειωματάρια που χρησιμοποιούμε καθημερινά αρέσουν στην πλειοψηφία των πελατών και μάλιστα σε ποσοστό 67% στους millennials.
  • Τα μοντέρνα διαφημιστικά καπέλα φαίνεται να έχουν μεγάλη επιτυχία στις νεαρότερες ηλικίες, οπότε πρέπει να λάβετε αυτή την πληροφορία σοβαρά υπόψη σας κατά την επιλογή του δώρου σας, ώστε να καταλήξετε σε κάτι που ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις του κοινού σας.

Το μόνο σίγουρο είναι πως οι αριθμοί δεν λένε ψέματα – τα διαφημιστικά προϊόντα λειτουργούν!

Για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με το διαφημιστικό και το επιχειρηματικό δώρο σήμερα, η ΜΠΑΞΕΒΑΝΙΔΗΣ Α.Ε είναι εδώ για να σας βοηθήσει. Εμπιστευθείτε την εμπειρία δεκαετιών και επιλέξτε τα διαφημιστικά προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της επιχείρησής σας για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

baxevanidis.gr/

Διεύθυνση: Οδός Α3 ΒΙ.ΠΕ.Θ. – Σίνδος, 570 22, Θεσσαλονίκη

Τηλέφωνο: 2310 782 200, 2310 780 114

e-mail: [email protected]

 

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ