Ο ΟΓΑ για 2 χρόνια δεν θα βγάλει συντάξεις

Την αδικία στο πετσί τους θα βιώσουν 45.000 ασφαλισμένοι του ΟΓΑ που περίμεναν να βγουν στην σύνταξη το 2013 και το 2014... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το enikos.gr στην Google

Ο ΟΓΑ για 2 χρόνια δεν θα βγάλει συντάξεις

 

Την αδικία στο πετσί τους θα βιώσουν 45.000 ασφαλισμένοι του ΟΓΑ που περίμεναν να βγουν στην σύνταξη το 2013 και το 2014. Όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ από την στιγμή που το όριο συνταξιοδότησης ανέβηκε από τα 65 στα 67 χρόνια, θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το 2015 για να συνταξιοδοτηθούν. Την επόμενη διετία ο ΟΓΑ δεν πρόκειται να βγάλει νέες συντάξεις.

 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το enikos.gr στην Google