Ο “Γολγοθάς” δύο παιδιών για να πάνε σχολείο – Μήνυση κατά παντός υπευθύνου καταθέτει η μητέρα τους – ΒΙΝΤΕΟ

Είναι υποχρεωμένα να διανύουν καθημερινά στο σκοτάδι τριάμισι χιλιόμετρα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μήνυση κατά παντός υπευθύνου κατέθεσε μία μητέρα από την Μάνη που καταγγέλλει ότι αν και διανύουμε τον μήνα Φεβρουάριο, δεν έχει βρεθεί λύση για την μεταφορά των δύο παιδιών της στο σχολείο.Όπως κατήγγειλε η μητέρα μιλώντας στην ΕΡΤ, ο διαγωνισμός που διεξήγαγε ο δήμος απέβη άκαρπος και τα παιδιά της είναι υποχρεωμένα να διανύουν καθημερινά στο σκοτάδι τριάμισι χιλιόμετρα όπου βρίσκεται η κοντινότερη στάση λεωφορείου για να τα μεταφέρει στο σχολείο που βρίσκεται σε απόσταση άνω των 20 χιλιομέτρων.Η Παναγιώτα Θεοδωρακοπούλου λέει ότι αυτή η κατάσταση δεν είναι καινούργια, καθώς το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζει τα τελευταία πέντε χρόνια με αποτέλεσμα τα παιδιά της πλέον να έχουν πρόβλημα με τις απουσίες.Δείτε τι κατήγγειλε η μητέρα:

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.