Ο Έλληνας ξέρει να τρώει

«Ψήφο εμπιστοσύνης» στα βιολογικά προϊόντα εξακολουθούν να δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές, παρά την μείωση της αγοραστικής τους δύναμης εν μέσω κρίσης. Σημαντική ώθηση στην αγορά βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα δίνει η τοποθέτησή τους- συσκευασμένα και φρέσκα προϊόντα- στα ράφια των σούπερ-μάρκετ, απ’ όπου υπολογίζεται ότι προέρχεται το 60% του ετήσιου συνολικού τζίρου της αγοράς, σημείωσε ο κ. Δασόπουλος, , μέλος του Δ.Σ. του Δικτύου Βιολογικών Προϊόντων. 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ