«Ψήφο εμπιστοσύνης» στα βιολογικά προϊόντα εξακολουθούν να δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές, παρά την μείωση της αγοραστικής τους δύναμης εν μέσω κρίσης. Σημαντική ώθηση στην αγορά βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα δίνει η τοποθέτησή τους- συσκευασμένα και φρέσκα προϊόντα- στα ράφια των σούπερ-μάρκετ, απ’ όπου υπολογίζεται ότι προέρχεται το 60% του ετήσιου συνολικού τζίρου της αγοράς, σημείωσε ο κ. Δασόπουλος, , μέλος του Δ.Σ. του Δικτύου Βιολογικών Προϊόντων.
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
1 ώρα πριν
MLRS: O εφιάλτης της Τουρκίας και οι σκέψεις για το πρόγραμμα αναβάθμισης – ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ
1 ώρα πριν
Καιρός: Άνοδος της θερμοκρασίας και τοπικές βροχές – «Εισβολή» αφρικανικής σκόνης από αύριο
51 λεπτά πριν
Έντι Ράμα: Η Αλβανία είχε «κατεβάσει τα παντελόνια της» στην Ελλάδα – Δεν υπάρχει υπόθεση Μπελέρη
2 ώρες πριν
Θεσσαλονίκη: Μεγάλη φωτιά σε φορτηγά στο λιμάνι – Έχουν ήδη καεί ολοσχερώς τρία οχήματα – ΒΙΝΤΕΟ
3 ώρες πριν