Συγγνώμη στις οικογένειες των θυμάτων ζητά ο οδηγός της μοιραίας νταλίκας μέσω του αδελφού του, δημάρχου της Ανατολικής Μάνης, ο οποίος βρίσκεται στο πλευρό του 64χρονου δράστη.
“Το βάρος είναι στους ανθρώπους που “έφυγαν”, χωρίς να φταίνε σε τίποτα”, τόνισε ο Πέτρος Ανδρεάκος και πρόσθεσε: “Καμιά φορά, όμως, και οι ζωντανοί πληρώνουν μαρτύρια που δεν μπορεί να τα καταλάβει ο άλλος. Να πω 1000 συγγνώμες, δεν ξανάρχονται πίσω, το λέω, δεν ξανάρχονται πίσω οι άνθρωποι”.
Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ