Ο απολογισμός σε τραυματίες

Εβδομήντα έξι πολίτες μεταφέρθηκαν από το κέντρο της Αθήνας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εβδομήντα έξι πολίτες μεταφέρθηκαν από το κέντρο της Αθήνας, κατά τα χθεσινά επεισόδια, στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς». Από τους διακομισθέντες, σε εννέα έγινε εισαγωγή για προληπτικούς λόγους, ενώ άλλοι 19 μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο νοσημάτων Θώρακος «Η ΣΩΤΗΡΙΑ».

 «Η κατάσταση της υγείας τους δεν εμπνέει καμία ανησυχία και μετά την παροχή των πρώτων βοηθειών θα λάβουν εξιτήριο», αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας.   

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.