“Ντου” στο γραφείο του Μανιτάκη

Στο γραφείο του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνη Μανιτάκη εισέβαλαν νωρίτερα συνδικαλιστές της ΑΔΕΔΥ και της ΠΟΕ-ΟΤΑ... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Ντου” στο γραφείο του Μανιτάκη

 

Στο γραφείο του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνη Μανιτάκη εισέβαλαν νωρίτερα συνδικαλιστές της ΑΔΕΔΥ και της ΠΟΕ-ΟΤΑ.

Λίγο μετά εισέβαλαν στο κτίριο του υπουργείου ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, επικράτησε ένταση, μα με εντολή του κ. Μανιτάκη απομακρύνθηκαν τα ΜΑΤ. 

Ο υπουργός μίλησε με τους συνδικαλιστές και τους διαβεβαίωσε ότι απολύσεις δεν θα γίνουν. 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.