Να φέρνουν τα δικά τους φάρμακα κατά την νοσηλεία τους στο Γ.Ν. Ξάνθης καλούνται οι ασθενείς του νομού, καθώς το Νοσοκομείο αντιμετωπίζει τραγικές ελλείψεις σε φάρμακα «ρουτίνας».Αυτό ανάφερε η πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Ξάνθης κα Δέσποινα Κάλφα, μιλώντας σε τοπικό ραδιόφωνο στην εκπομπή «Σχολιάζοντας την Καθημερινότητα». «Ζητούν από τους συγγενείς των ασθενών να φέρνουν τα δικά τους φάρμακα από το σπίτι γιατί έχουν ελλείψεις σε φάρμακα ρουτίνας, όπως αυτά της πιέσεως» σημειώνει η κα Κάλφα, περιγράφοντας με άκρως αποκαρδιωτικό τρόπο την τραγική κατάσταση που επικρατεί στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης.Πηγή: thrakitoday.com
Νοσοκομείο χωρίς φάρμακα
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Δεν έχουν φάρμακα ρουτίνας και ζητούν από τους ασθενείς να φέρνουν από το σπίτι τους...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ