Νεκρός 20χρονος από ηλεκτροπληξία στον σταθμό “Αττική” του ΗΣΑΠ – ΤΩΡΑ

Τραγωδία σημειώθηκε στον σταθμό "Αττική" του ΗΣΑΠ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τραγωδία σημειώθηκε στον σταθμό “Αττική” του ΗΣΑΠ. Νεκρός είναι ένας 20χρονος από ηλεκτροπληξία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 20χρονος βρισκόταν μαζί με φίλους του στις εγκαταστάσεις του ΗΣΑΠ πιθανόν για να κάνουν γκράφιτι.

Ο φύλακας εντόπισε την παρέα των νέων και κάλεσε την αστυνομία. Η παρέα άρχισε να τρέχει με τον 20χρονο να πέφτει πάνω σε ένα ρευματοφόρο. Αμέσως ενημερώθηκε το ΕΚΑΒ όπου έσπευσε άμεσα στο σημείο ωστόσο ο 20χρονος ήταν ήδη νεκρός.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.