Ναρκωτικά και κινητά «πέταξαν» στον Κορυδαλλό

Προσπάθησαν να πετάξουν στις φυλακές Κορυδαλλού δέμα με ναρκωτικά και κινητά τηλέφωνα. Συνελήφθησαν τρία άτομα… ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ναρκωτικά και κινητά «πέταξαν» στον Κορυδαλλό

Προσπάθησαν να πετάξουν στις φυλακές Κορυδαλλού δέμα με ναρκωτικά και κινητά τηλέφωνα. Συνελήφθησαν τρία άτομα…

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τρία άτομα συνελήφθησαν στις 9:35 το πρωί, έξω από τις δικαστικές φυλακές Κορυδαλλού, όταν προσπάθησαν να ρίξουν από παρακείμενη ταράτσα, αυτοσχέδιο δέμα προς το προαύλιο της πρώτης πτέρυγας.

‘Εγιναν αντιληπτοί, από τους εξωτερικούς φρουρούς της 6ης και 7ης υπερυψωμένης σκοπιάς και σήμανε συναγερμός.

Λίγο αργότερα συνελήφθησαν, ενώ βρέθηκε δέμα στο οποίο περιέχονταν 119 γραμμάρια κάνναβης, 54 γραμμάρια ηρωίνης, τρία κινητά τηλέφωνα, τρία ακουστικά τηλεφώνου, μια κάρτα sim και δύο καλώδια USB.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.