Ναύπακτος: Οχιά δάγκωσε 39χρονο και τον έστειλε στο νοσοκομείο

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα εξακολουθεί να νοσηλεύεται ένας 39χρονος άνδρας από τη Μακύνεια της Ναυπάκτου, ο οποίος δέχθηκε τσίμπημα οχιάς ενώ εκτελούσε αγροτικές εργασίες.

Αλόννησος: Οχιά δάγκωσε τουρίστρια σε παραλία

Σύμφωνα με πληροφορίες του nafpaktianews.gr, η κατάσταση της υγείας του κρίνεται πλέον ικανοποιητική. Ο 39χρονος άνδρας έχει διαφύγει τον κίνδυνο και υποβάλλεται σε νέες ιατρικές εξετάσεις μετά το δάγκωμα από την οχιά.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.