Μετρό: Εκκενώθηκε συρμός στο σταθμό Ηλιούπολη λόγω τεχνικής βλάβης

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του Μετρό στη Γραμμή 2 λόγω τεχνικής βλάβης στο σταθμό Ηλιούπολη.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, η βλάβη προκάλεσε την έκλυση καπνού και ο συρμός εκκενώθηκε, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες.

Στη Γραμμή 2 η κυκλοφορία προσωρινά διεξάγεται στα τμήματα Ανθούπολη – Αγ. Δημήτριος και Αργυρούπολη – Ελληνικό.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.