Μετρό: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των συρμών στη Γραμμή 3

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Κανονικά πραγματοποιείται πλέον η κυκλοφορία των συρμών σε ολόκληρη τη Γραμμή 3 του Μετρό, μετά το τραγικό συμβάν με την πτώση ενός άνδρα στις γραμμές, στον σταθμό «Εθνική Άμυνα».

Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία σε ολόκληρη τη Γραμμή 3.

Νωρίτερα, η Πυροσβεστική Υπηρεσία ενημέρωσε ότι ο άνδρας που έπεσε στις γραμμές του Μετρό ανασύρθηκε νεκρός.

«Σορός άνδρα ανασύρθηκε από συρμό του Μετρό πλησίον του σταθμού “Εθνική Άμυνα” και παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Στην επιχείρηση ανάσυρσης έλαβαν μέρος δώδεκα πυροσβέστες με τέσσερα οχήματα», επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.