Mετέφεραν 16 τόνους “μπόμπες”

Δύο Βούλγαροι συνελήφθησαν στα Τέμπη, καθώς μετάφεραν με φορτηγό 16 τόνους λαθραίου καθαρού οινοπνεύματος... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Mετέφεραν 16 τόνους “μπόμπες”

Στο εισαγγελέα θα οδηγηθούν αύριο οι δυο Βούλγαροι που συνελήφθησαν στα Τέμπη από μικτό κλιμάκιο του ΣΔΟΕ Αθηνών και Λάρισας, καθώς μετάφεραν 16 τόνους λαθραίου καθαρού οινοπνεύματος.

Οι δυο συλληφθέντες, οδηγός και συνοδηγός, μετέφεραν με φορτηγό διεθνών μεταφορών από την Βουλγαρία το λαθραίο φορτίο και στο πλαίσιο του ελέγχου που διενεργήθηκε, διαπιστώθηκε ότι στα συνοδευτικά έγγραφα μεταφοράς το λαθραίο οινόπνευμα χαρακτηρίζονταν ως «διαλυτικό υγρό» . Ο προορισμός του οχήματος αναφερόταν η Ιταλία.

Το παράνομο εμπόρευμα κατασχέθηκε, ενώ διατάχτηκε προανάκριση.

Όπως εκτιμάται προορισμός του λαθραίου οινοπνεύματος ήταν παράνομα εμφιαλωτήρια.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.