Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου στην Κρήτη, μεταφέρθηκαν τα ξημερώματα της Τετάρτης δύο παιδιά που κατάπιαν ξένα σώματα.
Και τα δύο παιδιά υποβλήθηκαν σε χειρουργική επέμβαση.
Στα δύο περιστατικά αναφέρθηκε ο γιατρός του ΠΑΓΝΗ, Εμμανουήλ Προκοπάκης, σημειώνοντας ότι το νοσοκομείο δεν εφημέρευε. «Η λεπτομέρεια εδώ είναι ότι ΔΕΝ εφημερεύει το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο!!! Κι αυτό συμβαίνει χρόνια τώρα. Κι εγώ, ενώ όλο το πρωί σήμερα ήμουν χειρουργείο, καλούμαι επειγόντως να διεκπεραιώσω αυτά τα πολύ ιδιαίτερα περιστατικά. Ως πότε θα είμαι ρομπότ; Όχι μόνο εγώ, αλλά όλοι μας εδώ πέρα στην ΩΡΛ κλινική του ΠαΓΝΗ» έγραψε χαρακτηριστικά.