Κρίσιμη η κατάσταση του 17 μηνών μωρού που στραβοκατάπιε το φαγητό του – Τι αναφέρει ο Διοικητής του ΠΑΓΝΗ

Διασωληνωμένο και σε καταστολή στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας στο ΠΑΓΝΗ παραμένει το...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Διασωληνωμένο και σε καταστολή στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας στο ΠΑΓΝΗ παραμένει το 17 μηνών μωρό το οποίο στραβοκατάπιε το φαγητό του.

Ο Διοικητής του ΠΑΓΝΗ Γιώργος Τασσόπουλος, μιλώντας στο Flashnews.gr, επιβεβαίωσε ότι υπήρξε εισρόφηση τροφής και πως αυτό δημιούργησε το πρόβλημα στο μωρό.

Ωστόσο, κατόπιν των εξετάσεων που έγιναν αργά χθες το βράδυ, από πνευμονολόγο αλλά και ΩΡΛ, αποφασίστηκε να μην γίνει επέμβαση.

“Ελπίζουμε να μην έχουμε επιπλοκές. Η σημερινή ημέρα είναι κρίσιμη”, δήλωσε ο Διοκητής του ΠΑΓΝΗ.

Πηγή πληροφοριών: flashnews.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.