Κοτσιφάκης: Το συζητάμε αν…

«Αντιδημοκρατικό χωρίς όρια» χαρακτήρισε το μέτρο της επιστράτευσης που φέρεται αποφασισμένη να πάρει η κυβέρνηση για τους εκπαιδευτικούς, ο γενικός γραμματέας της ΟΛΜΕ, Θέμης Κοτσιφάκης, στην εκπομπή των Άκη Παυλόπουλου-Μάνου Νιφλή στον Real FM... ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Κοτσιφάκης: Το συζητάμε αν…

«Αντιδημοκρατικό χωρίς όρια» χαρακτήρισε το μέτρο της επιστράτευσης που φέρεται αποφασισμένη να πάρει η κυβέρνηση για τους εκπαιδευτικούς, ο γενικός γραμματέας της ΟΛΜΕ, Θέμης Κοτσιφάκης, στην εκπομπή των Άκη Παυλόπουλου-Μάνου Νιφλή στον Real FM.

Ο κ. Κοτσιφάκης είπε επιπλέον ότι «ας αποσύρει η κυβέρνηση τη διάταξη για τις απολύσεις και συζητάμε».

 

Ακούστε το ηχητικό:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.