Κορονοϊός – Λάρισα: Και πέμπτο άτομο στη ΜΕΘ – Είχε παραβρεθεί στον γάμο του Αμπελώνα

Αρνητική εξέλιξη στο μέτωπο του κορονοϊού καταγράφεται στη Λάρισα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αρνητική εξέλιξη στο μέτωπο του κορονοϊού καταγράφεται στη Λάρισα. Σύμφωνα με πληροφορίες κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά 65χρονης γυναίκας στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας. Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στο γεγονός ότι η γυναίκα δεν πάσχει από υποκείμενα νοσήματα. Σημειώνεται πως η 65χρονη κατάγεται από την Ελασσόνα, ενώ είχε παραβρεθεί στον γάμο του Αμπελώνα. Πλέον, μετά από το παραπάνω γεγονός, στη ΜΕΘ νοσηλεύονται πέντε άτομα.

Πηγή: larissanet.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.