Κορονοϊός-Λάρισα: Διασωληνώθηκε 63χρονη – Σε θαλάμους αρνητικής πίεσης ακόμη 16 ασθενείς

Ώρες αγωνίας για μία 63χρονη γυναίκα από τον Αμπελώνα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ώρες αγωνίας για μία 63χρονη γυναίκα από τον Αμπελώνα, η οποία έχει προσβληθεί από κορονοϊό. Σύμφωνα με το larissanet.gr, η ασθενής, που νοσηλευόταν σε θάλαμο αρνητικής πίεσης στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, διασωληνώθηκε το βράδυ της Παρασκευής, καθώς η υγεία της παρουσίασε επιδείνωση. Σημειώνεται πως στους θαλάμους αρνητικής πίεσης παραμένουν ακόμη 16 ασθενείς.

Πηγή: larissanet.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.