Ένας άνδρας 58χρονών είναι το νέο τραγικό θύμα του κορονοϊού, ο οποίος κατέληξε στο “Σωτηρία”.
Ο άνδρας φέρεται να έπασχε από παχυσαρκία και νοσηλευόταν στη ΜΕΘ από τον Μάρτιο. Οι νεκροί στη χώρα μας αγγίζουν τους 261.
Φέρεται να έπασχε από παχυσαρκία και νοσηλευόταν στη ΜΕΘ από τον Μάρτιο...

Ένας άνδρας 58χρονών είναι το νέο τραγικό θύμα του κορονοϊού, ο οποίος κατέληξε στο “Σωτηρία”.
Ο άνδρας φέρεται να έπασχε από παχυσαρκία και νοσηλευόταν στη ΜΕΘ από τον Μάρτιο. Οι νεκροί στη χώρα μας αγγίζουν τους 261.